Dzisiaj jest środa
25 listopada 2020
.
Temperatura powietrza
3.06 °C

.
Gości na portalu: 33
.
Polecamy
Urząd Miejski poszukuje pracowników
Nadchodzące wydarzenia
Nasze filmy
   Polanowo, dodano: 2014-11-10, godz.00:00

Jarosław Kędzior jeździ autobusem

Kandydat na burmistrza Wyrzyska Jarosław Kedzior postawił na nieco inną formę kontaktu z wyborcami. Zamiast wynajmować we wsiach świetlice odwiedza miejscowości autobusem, do którego zaprasza mieszkańców.


W niedzielę 9 listopada 2014 roku jedno z takich spotkań odbyło się w Polanowie. Do autobusu przybyła grupa kilkunastu mieszkańców.


Kandydat rozpoczął od sprawy planowanego powstania biogazowni w pobliżu Polanowa, przytaczając opinię Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska, z której wynika że nie ma potrzeby przeprowadzenia oceny na środowisko, a dokumentacja zostaje przekazana burmistrzowi Wyrzyska, właściwemu do wydania decyzji o środowiskowych warunkach - Czyli wychodzi na to, że tak na dobrą sprawę, w tej chwili pani burmistrz decyduje o tym co się tutaj dalej w tej materii będzie działo - podkreślił Jarosław Kędzior.


W kolejnym punkcie kandydat posłużył się wykresem zawartym w przygotowanej ulotce wyborczej: - Burmistrz Wysokiej zrobił wykres pozyskiwania środków unijnych w ośmiu gminach - mówił Jarosław Kędzior wskazując, że najniższy słupek należy do Gminy Wyrzysk: - Pozyskaliśmy średnio na jednego mieszkańca 58 złotych, gdzie na przykład Miasteczko w tym samym czasie pozyskało 252, czyli 5 razy więcej - wyjaśnił kandydat.

Następnie Jarosław Kędzior skupił się na punktach swojego programu wyborczego dotyczących pakietu socjalno-bytowego, czyli spółdzielni socjalnych, inkubatorów i gminnej strefy ekonomicznej.

- Gminna strefa ekonomiczna, to nie jest absolutnie mój wymysł, gdzie ja sobie wymyśliłem, że coś takiego się zrodzi i koniec. Jest to wydzielony teren na terenie gminy. Z reguły z nieużytków. Tutaj myśmy chcieli gminną strefę ekonomiczną stworzyć na terenie byłej ceramiki w Osieku. Tak się złożyło, że ten pomysł nam się za bardzo nie uda dlatego, że od sierpnia czy września ceramika jest po prostu rozbierana. W tej chwili jej praktycznie nie ma. Została rozebrana do gołej ziemi - mówił Jarosław Kędzior wyjaśniając, że przyszli pracodawcy, którzy chcieliby działać w gminnej strefie ekonomicznej musieliby spisać umowy z gminą, na podstawie których przedsiębiorca byłby zwolniony z podatku od nieruchomości. W ramach tego porozumienia stwarzałby miejsca pracy dla mieszkańców z terenu gminy.

Kandydat proponuje w swoim programie także spółdzielnie socjalne, dla ludzi którzy zostali wykluczeni społecznie oraz inkubatory przedsiębiorczości, które przede wszystkim mają być dedykowane dla ludzi młodych.



KWW Czas na zmiany proponuje także wprowadzenie pakietu turystycznego, który miałby wykorzystywać walory i atrakcje turystyczne naszej gminy, a w połączeniu z sąsiednimi gminami mogłaby powstać fenomenalna trasa turystyczna. Innym pomysłem jest budowa parku linowego i skateparku.

Jarosław Kędzior odniósł się także do zagospodarowania budynku po dyskotece w Osieku nad Notecią: - Pokusa łączy pokolenia. Tam się bawiłem ja i tam równie dobrze mogłyby się bawić moje dzieciaki. Dlaczego się nie bawią? Dlatego, że Pokusa została totalnie zdemolowana. Dla mnie jest to zaniechanie, które nie ma jakiegoś logicznego wytłumaczenia. Jeżeli faktycznie nie było odbioru technicznego tego budynku, to jest pytanie w jaki sposób on funkcjonował przez 30 lat. Następne pytanie, jeżeli już weźmiemy pod uwagę, że faktycznie tego nie było i w tym budynku nie może funkcjonować nic, to z jakiej racji funkcjonuje tam biblioteka do dnia dzisiejszego?

Na pytania mieszkańców dotyczące Straży Miejskiej kandydat otwarcie powiedział: - Jestem przeciwny zlikwidowania Straży Miejskiej. Dlaczego? Po pierwsze na Straż Miejską przeznaczyliśmy dużo pieniędzy. Dostali samochody, mundury, pomieszczenia i funkcjonują. Druga sprawa to wykorzystanie Straży Miejskiej. I tutaj jest sedno sprawy... Mój pomysł na temat wykorzystania Straży Miejskiej to są patrole łączone. Coś co się sprawdziło w Chodzieży.

Byliśmy już na spotkaniach przedwyborczych wszystkich kandydatów na burmistrza Wyrzyska, a relację z pozostałych postaramy się przekazać w najbliższych dniach.

   

   Temat wyświetlono: 3204 razy.
Powrót do strony głównej    




Poniższe treści nie są oficjalnym stanowiskiem redakcji.
Wpisy przedstawiają opinie zamieszczone przez czytelników portalu.

Autor: , dodany: 2014.12.02, 8:38:15

Panie Kędzior,pomijając wszystkie te historie które pan tworzy czy powiela-nieistotne, jeżeli opowiada pan że taki przybytek jak Pokusa łączy pokolenia i te pana dzieciaki mogłyby się tam bawić- to ja już do pana tymbardziej nie mam pytań i chęci do dyskusji.Młodzież stać na więcej.A już ten park linowy i skatepark? W jakiej epoce pan żyje? Mamy 2014 rok!

Autor: , dodany: 2014.11.12, 20:32:50

Proszę się nie pchać do autobusu, miejsca starczy dla wszystkich

Autor: , dodany: 2014.11.12, 19:54:58

tak, wygra w pierwszej turze, jak pozostali czterej zrezygnują z kandydowania, bo inaczej będzie ostatni :)

uśmieszek ci zgaśnie już16 listopada :)

Autor: , dodany: 2014.11.12, 19:34:04

tak, wygra w pierwszej turze, jak pozostali czterej zrezygnują z kandydowania, bo inaczej będzie ostatni :)

Autor: , dodany: 2014.11.12, 15:30:08

Kędzior wygra w pierwszej turze,bo jest prawdomówny i nieutopiony w układy

Autor: , dodany: 2014.11.12, 14:41:47

Taka jest od lat prawda najprawdziwsza, że ten który jest najbardziej atakowany to ma największe szanse bo inni się go boją. Panie Jarku jeszcze tylko 4 dni a potem wszyscy zamilkną jak w grobie. Szczekać niech sobie szczekają. Zobaczymy jacy oni są porządni z wieszaniem plakatów itp. A już teraz widać, że niektórzy robią przekręty i to duże

Autor: , dodany: 2014.11.12, 14:20:34

Coście się tak uczepili tego bidnego Kędziora? Popytajcie pp.Jagodzińską, Bugajskiego, Pikulika, Wyczyńskiego, Bratkowską czy oni dostali zgodę na rozwieszanie plakatów i innych reklam. Myślę, że tak go atakujecie bo sie po prostu go boicie, że może wygrać. A Panu Panie Kędzior życzę powodzenia i niech się Pan nie przejmuje"psy szczekają a karawana jedzie dalej"

Autor: , dodany: 2014.11.12, 14:06:12

kurde mam problem bo moja nieruchomość przynosi same straty (muszę kupić węgiel na zimę, drewno, opłacam energię, wodę i kanalizację nie wspomnę o remontach) to czy ja będę płacił jakiś podatek dochodowy od nieruchomości czy jak burmistrzem zostanie Kędzior to czy on za to będzie płacił zaznaczę że na sam węgiel wydaję 3 tyś zł. Do kogo w urzędzie zanieść rachunek żeby mi nie naliczali podatku dochodowego a zwrócili chociaż za węgiel

Autor: , dodany: 2014.11.12, 14:00:54

za burmistrza Jarusia wszystkie pytania będą kierowane na piśmie a odpowiedź dostaniecie na youtube. hehehehe

Autor: , dodany: 2014.11.12, 13:59:15

A jaka to wroga kampania? Myślę, że normalna tyle że bardzo interaktywna.Korzystają z internetu i innych osiągnieć techniki XXI wieku. Że inni nie potrafią to niech im żal d...y nie ściska. A o rozliczenie z PKW i US niech cię twoja rozczochrana nie boli. Każdy komitet bedzie rozliczony (Twój też)Tyle co wiem księgowość prowadzą im profesjonaliści.

Autor: , dodany: 2014.11.12, 13:56:16

Panie Jarosławie Kędzior proszę usunąć plakaty z przystanku autobusowego przy ul 22-go stycznia ponieważ po zaciągniętej informacji w Rejonie dróg wojewódzkich oddział w Złotowie uzyskałem odpowiedz od Pani Malczak, że nie ma Pan zgody na wieszanie plakatów wyborczych na przystanku. Sprawdziliśmy w eneii i zgadza się ma Pan zezwolenie tak jak i inni kandydaci chociaż nie wszyscy

Autor: , dodany: 2014.11.12, 12:38:25

Im więcej go słucham i wpisów jego przydupasów to coraz bardziej sobie myślę, jaki on niedouczony prostak.

Autor: , dodany: 2014.11.12, 12:37:13

A mnie coraz bardziej odpycha pan Kędzior, swoją nachalnością. Prawdopodobnie wiele obiecał przydupasom pseudobiznesmenom i teraz idą na zabój.
Oj panie Kędzior jak pan taką wroga kampanię prowadzi, to kontrkandydaci doprowadza pana do pionu. Sprawdzą gdzie pan wieszał plakaty, jak je drukował, no i te autobus. Skarbówka na pewno wszystko prześwietli, całe finansowanie kampanii.

Autor: , dodany: 2014.11.12, 12:25:01

W drugim filmiku nie czyta. Te filmiki to fajna sprawa, zawsze coś nowego i ten Pan coraz bardziej przekonuje mnie do siebie.

Autor: , dodany: 2014.11.12, 11:45:16

No to sprawdźcie i sami się utopicie. Dzwoniłem właśnie do Energetyki i tylko czas na zmiany ma takową zgodę. Żaden inny komitet o taką zgodę nie występował. I co głupio ci? Trzeba było siedzieć cicho a teraz role się odwrócą.

Autor: , dodany: 2014.11.12, 11:13:35

Panie Jarosławie Kędzior proszę usunąć plakaty z przystanku autobusowego przy ul 22-go stycznia ponieważ po zaciągniętej informacji w Rejonie dróg wojewódzkich oddział w Złotowie uzyskałem odpowiedz od Pani Malczak, że nie ma Pan zgody na wieszanie plakatów wyborczych na przystanku. Sprawdzimy jeszcze czy ma Pan zgodę z energetyki aby wieszać na słupach

Autor: , dodany: 2014.11.12, 10:36:19

Jesteście nudni i tak na WAS nie zagłosuję jak otwieram klapę od kibla to sprawdzam czy czasem tam już się nie wpisaliście.

Autor: KWW Czas na Zmiany w Gminie Wyrzysk , dodany: 2014.11.12, 9:48:53

SPOTKANIE KANDYDATA NA BURMISTRZA JAROSŁAWA KĘDZIORA Z MIESZKAŃCAMI WYRZYSKA
W dniu 09.11.2014 w restauracji „Orion” odbyło się spotkanie kandydata na Burmistrza i części radnych z KWW Czas na Zmiany w Gminie Wyrzysk z mieszkańcami Wyrzyska. Na spotkanie oprócz Jarosława Kędziora, kandydatów na radnych : Doroty Tobolskiej, Ireny Stańczyk, Beaty Gramse, Mirosława Wacholca, Stanisława Sobieszczyka, Tomasza Ptaszyńskiego przybyło prawie 40 mieszkańców naszego miasta.
Z inicjatywy J.Kędziora minutą ciszy uczczono pamięć zmarłego niedawno radnego Lecha Oziminy. Kandydat na burmistrza przedstawił Program Wyborczy komitetu w formie multimedialnej, omawiając punkt po punkcie szczegóły tego programu. Szczególną uwagę poświęcił sprawom walki z bezrobociem w Gminie za pomocą utworzenia wzorem innych samorządów Gminnej Strefy Ekonomicznej, Inkubatora Przedsiębiorczości oraz Spółdzielni Socjalnych. Na zakończenie Jarosław Kędzior odpowiadał na pytania mieszkańców: Czy jeżeli Pan wygra będzie Pan miał zastępcę? „Tak” – brzmiała odpowiedź. Czy może Pan podać jego personalia? „ Z osobistej skromności nie będę uprzedzał faktów, najpierw trzeba wygrać wybory a potem powoływać zastępcę” Czy jest Pan za budową Biogazowni? „Sprzeciwiam się tej formie uzyskiwania energii a zwłaszcza w tej lokalizacji, są o wiele lepsze i bardziej uzasadnione ekonomicznie formy uzyskiwania energii odnawialnej od, których w dobie XXI wieku nie ma odwrotu”
Spotkanie trwało ponad 2 godziny.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 21:06:08

hahaha, dobre :)

Autor: , dodany: 2014.11.11, 20:53:52

rozbawił mnie podatek dochodowy od nieruchomości przekonałem się że facete nie ma zielonego pojęcia o czym mówi co mu napisali tak czyta

Autor: , dodany: 2014.11.11, 20:52:03

sami macie hipokrytyczne pomysły a konsultacje społeczne powinny być i to rzecz święta a nie mówić na youtube a na pytania nie odpowiadać

Autor: Marek Knioła , dodany: 2014.11.11, 20:39:44

Podpisz się i wtedy mnie obrażaj, ok? :) Jeśli nie masz odwagi, to jest mi bardzo przykro.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 20:37:00

więcej już nic na ten temat nie napiszę, bo z osobami, które chcą wiele zrobić ale swoim postępowaniem zachowują się jak dzieci nie warto dyskutować.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 20:34:43

w to co piszesz to ci nikt nie uwierzy, chyba że ci których namawiałeś na debatę aby się pośmiali z kandydatów. to własnie tym udowodniłeś jaki jesteś i jakie miałeś podejście do tego przedsięwzięcia.

Autor: Marek Knioła , dodany: 2014.11.11, 20:28:22

Już Drodzy Państwo śpieszę z odpowiedzią :)

"Łącząc fakty, każdy domyśli się o co tutaj kat naprawdę chodziło - w końcu wyszło szydło z worka." - swoje poparcie wobec kandydata Jarosława Kędziora wyraziłem w momencie, w którym wiedziałem, że do debaty nie dojdzie. Dokładniej, to dzień po rezygnacji z udziału w debacie Pani Burmistrz. Będąc zdeterminowanym po dosłownym olaniu mnie przez resztę kandydatów, którzy myślą, że młodzi nie pójdą na wybory i sądzą, że jest to elektorat, z którymi nie należy się liczyć.

Mam do tego prawo i jako młoda osoba, pragnę oświadczyć, że jestem zaniepokojony stanem naszej gminy, jak i innymi kandydatami, którzy bawią się w deale polityczne, wymigują się od odpowiedzi, deklarując przy tym hipokrytyczne wizje "konsultacji społecznych".

Poza tym, oświadczam, że ręczę za kompetencje Pana Jarosława Kędziora i proszę mi uwierzyć, że rzadko kiedy ręczę za kogokolwiek.

Wspieram Pana Jarka i mam szczerą nadzieję, że inni ludzie zechcą wesprzeć go również 16 listopada, robiąc przy tym psikusa innym kandydatom.

Proszę was również, żebyście poszli na wybory, ponieważ im dłużej będziemy zwlekać, tym bardziej grupa "rządzących" będzie się z nas śmiała.

Życzę każdemu miłego wieczoru i zachęcam do podpisywania się pod swoimi komentarzami. Ja robię to zawsze, bo nie mam niczego do ukrycia.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:56:10

na papierze fajnie się to czyta ale to są inwestycje kilkunastoletnie.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:53:33

pod jakim kątem popiera młodych? Pod takim że dostaną Pokusę? Aby cokolwiek tam powstało potrzebne są ogromne pieniądze. na wszystko co KWW czas na zmiany proponuje to są ogromne kwoty. obiecywać można wiele, gorzej potem będzie to wszystko zrealizować. ale z drugiej strony skąd wasz kandydat ma o tym wiedzieć skoro nie ma żadnego doświadczenia samorządowego. w teorii wszystko wygląda pieknie, można to nawet na slajdach pokazać i wizualizacjach ale w praktyce niestety jest już gorzej.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:52:45

bo masz za mało lat żeby znać albo tym się nie interesujesz jak Pan Knioła

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:50:35

jak Pan Knioła mógł nie znać Pana Kędziory jak mama Pana Knioły startuje od Kędziora


moja mama też kandyduje od jednej z kandydatek na burmistrza, a nie znam osobiście tej kobiety :)

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:50:00

ślijcie foty z białośliwia na wybory014@o2.pl

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:48:56

jak Pan Knioła mógł nie znać Pana Kędziory jak mama Pana Knioły startuje od Kędziora

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:47:17

Obejrzałam filmik i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to osoba, która go udostępniła - niejaki "Rinho" czyli pan Marek Knioła, który bardzo chciał doprowadzić do debaty kandydatów na burmistrza Wyrzyska. Łącząc fakty, każdy domyśli się o co tutaj kat naprawdę chodziło - w końcu wyszło szydło z worka.
Druga sprawa, forma kampanii wyborczej, nie powiem ciekawa, ale staje się to już wręcz nachalne i niesmaczne tak samo jak wpisy kierowane do administratora.
Po trzecie wypowiedź pana Kędziora - jeśli już pan się decyduje na taką formę to mógłby pan się chociaż przygotować a nie pokazywać co chwila laptopa na kolanach. Wyjaśnia pan działanie gminnej strefy ekonomicznej i pokazuje także, że jest to proces długotrwały i wątpię aby wystarczyła jedna kadencja by przynosło to dochód dla gminy.



Drogi Anonimie, Marek dlatego zaczął popierać Pana Kędziora, ponieważ on jako JEDYNY zgodził się na debatę. Nie popierał go przed debatą, baaa nawet go nie znał, a tego kandydata program jest najlepszy i POPIERA MŁODYCH!

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:44:11


Obejrzałam filmik i pierwsze co mi się rzuciło w oczy to osoba, która go udostępniła - niejaki "Rinho" czyli pan Marek Knioła, który bardzo chciał doprowadzić do debaty kandydatów na burmistrza Wyrzyska. Łącząc fakty, każdy domyśli się o co tutaj kat naprawdę chodziło - w końcu wyszło szydło z worka.
Druga sprawa, forma kampanii wyborczej, nie powiem ciekawa, ale staje się to już wręcz nachalne i niesmaczne tak samo jak wpisy kierowane do administratora.
Po trzecie wypowiedź pana Kędziora - jeśli już pan się decyduje na taką formę to mógłby pan się chociaż przygotować a nie pokazywać co chwila laptopa na kolanach. Wyjaśnia pan działanie gminnej strefy ekonomicznej i pokazuje także, że jest to proces długotrwały i wątpię aby wystarczyła jedna kadencja by przynosło to dochód dla gminy.


Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:43:27

ktoś ma może zdjęcia z meczu w białośliwiu jeżeli tak to ślij na pocztę wybory014@o2.pl

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:37:29

ma ktoś może zdjęcia z całych zajść w białośliwiu

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:36:06

a to może jest prawdą że po meczu dzieciarnia założyła na twarze szaliki i zaczęli wszczynać zamieszki ?????

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:34:37

byłaś i wszystkich pilnowałaś a może wypowie się ktoś kto to widziała albo kierowca

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:32:47

To akurat nieprawda, bo bylam tam. Po co kłamiecie ludzie?

Autor: , dodany: 2014.11.11, 19:24:28

Czy to prawda że pijany chłopak z kędziobusa wpadł w Białośliwiu pod samochód całe szczęście że nic się nie stało. Kierowca też podobno był z Wyrzyska. Wstyd co Pan zrobił

Autor: KWW Czas na Zmiany w Gminie Wyrzysk , dodany: 2014.11.11, 16:40:48


PANIE RAFALE. CZY MÓGŁBY PAN SPRAWIEDLIWIE UMIESZCZAĆ ARTYKUŁY Z POSZCZEGÓLNYCH KOMITETÓW? PROSIMY O UMIESZCZENIE PRZESŁANEGO WCZORAJ MATERIAŁU ZE SPOTKANIA JAROSŁAWA KĘDZIORA Z MIESZKAŃCAMI WYRZYSKA!!!

Autor: , dodany: 2014.11.11, 12:57:14

Skąd weźmie pieniądze Kędzior?A z tego samego źródła co brała burmistrzowa-KREDYT!!!Proste jak budowa cepa,ha,ha,hi,hi.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 11:37:50

oczywiście przed tym wpiszcie 3 x w z kropką na końcu
bo pełnego linku wpis nie łyka

Autor: , dodany: 2014.11.11, 11:36:21

zajrzyjcie na youtube.com/watch?v=drl_-yTjHRs&feature=youtu.be

Autor: , dodany: 2014.11.11, 9:48:11

Czy to jest o- LANY autobus?

Autor: , dodany: 2014.11.11, 8:38:44

ale to mleko jest bardzo wartościowe, zawiera dużo tłuszczu, białka, wapnia czy cukru.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 8:27:23

krowa która dużo muczy mało mleka daje

Autor: , dodany: 2014.11.11, 8:04:22

byłem nie zdecydowany na Kogo głosować, teraz widząc jakie jest zainteresowanie Panem Kędziorem i Jego odważnym programem, zagłosuję tylko na Pana Jarosława, pozostali kandydaci siedzą jak mysz pod miotłą i nawet głosu nie zabiorą na temat biogazowni itp.

Autor: , dodany: 2014.11.11, 7:57:25

z tą hurtownią budowlaną dobry pomysł, ale jak tu ciągnąć jak dom pogrzebowy pobudowany, PZU wyremontowane, co robić, jak żyć Panie Premierze.

Autor: ktos , dodany: 2014.11.11, 0:39:08

ma pan głos mamy nadziej że zostanie pan burmistrzem dziekujemy za rozmowe

Autor: , dodany: 2014.11.10, 23:51:49

Dziadunio,to rzeczywiście sobie zasłużył,ale na odpoczynek(nie mówię wieczny).Niech siądzie z d... w fotelu i prawnukom bajki poczyta.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 22:54:13

To wy się mylicie. Dziadziunio wygra te wybory. Zasługuje na to.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 22:53:16

Mylicie się.Dziadunio otworzy hurtownię materiałów budowlanyc.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 22:30:23

Dla dziadziusia być radnym powiatowym to zbyt mało. Pewnie chciałby być w Zarządzie Powiatu lub Wicestarostą z własnym gabinetem, limuzyną i kierowcą-asystentem. Jego aspiracje i oczekiwania są tak wielkie ze trudno je nawet opisać! Chyba że Stokłosa mu w tym przeszkodzi lub wyborcy nie wybiorą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 21:01:20

tak, tak tylko polityka i masz wszystko, plakaty, reklamy na koszt partii.....mam nadzieję, że jak Bugajski nie wejdzie do Powiatu, a widzę ma chęci do pracy, to w wieku 73 lata pójdzie do pracy do Dobrzyniewa albo otworzy sklep.

Autor: Bogata Emerytka z 800 zł emeryturki , dodany: 2014.11.10, 19:08:43

Tomaszowi Bugajskiemu to ja pozytywnie zazdroszczę:) ale Należy mu sie:) taka kasiurka.
ak powiększyć emeryturkę będąc radnym i członkiem zarzadu np powiatu, sejmiku itp

Czy wiecie, że np . emerytura Tomasz Bugajski ( 73 lata) wzrosła z kwoty około 1800 zł na miesiąc w 2007 roku do 4.500 złotych w 2013

W 2012 r było to 4054 na miesiac - zatem co rok marszałkowi Bugajskiemu emeryturki przybywa 500 zł średnio na miesiąc.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 16:22:42

Byłem wczoraj na spotkaniu z Panem Kędziorem w Wyrzysku. Obserwując poniższe pełne niesłusznej krytyki opinie śmiem twierdzić, że albo osoby, które dokonują wpisów nie byli na tym spotkaniu albo mają kłopoty ze zrozumieniem czegokolwiek. Program przedstawiony na spotkaniu był w tak czytelny i jasny sposób przekazany , że już chyba prościej nie można. Oceniam ten program bardzo pozytywnie w stosunku do innych a byłem prawie na wszystkich spotkaniach z kandydatami.


prawie na wszystkich, to nie znaczy na wszystkich

Autor: , dodany: 2014.11.10, 16:21:40

prawda jest taka, że każdy z kandydatów jest mocny i szanse są bardzo wyrównane. jak ludzie zadecydują dowiemy się już w niedzielę. Każdemu życzę powodzenia!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 16:04:45

Reszta dostała kilkanaście i też niech się przyzwyczajają

Autor: , dodany: 2014.11.10, 16:03:41

Byłem wczoraj na spotkaniu z Panem Kędziorem w Wyrzysku. Obserwując poniższe pełne niesłusznej krytyki opinie śmiem twierdzić, że albo osoby, które dokonują wpisów nie byli na tym spotkaniu albo mają kłopoty ze zrozumieniem czegokolwiek. Program przedstawiony na spotkaniu był w tak czytelny i jasny sposób przekazany , że już chyba prościej nie można. Oceniam ten program bardzo pozytywnie w stosunku do innych a byłem prawie na wszystkich spotkaniach z kandydatami.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 15:56:03

Szanowny kandydat pochwalił się że otrzymał w sondzie na pila.naszemiasto.pl 162 głosy i zdecydowanie wyprzedził kontrkandydatów! Szanowny kandydacie - proszę się przyzwyczajać do tego wyniku.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 15:54:10

inni ludzie stoja za zlikwidowaniem ceramiki niz pan gajtkowski,

Autor: , dodany: 2014.11.10, 15:41:21

Panie Jarosławie w tych ostatnich dniach musi być Pan czujny jak Jastrząb, gdyż potężne siły nie koniecznie związane z naszą gmina są przeciwni aby został Pan Naszym Burmistrzem.

Podczas ostatnich wyborów wiele nieprawidłowości ujawniono.

Myślę że jako jedyny przeciwny budowy biogazowni powinien Pan wzmocnić siłą osób zaufanych w lokalach wyborczych aby nie doszło do nieprawidłowości.
////////////////////////////
TAK, TAK PANIE JAROSŁAWIE NIECZYSTE SIŁY CZYCHAJĄ WSZĘDZIE! jAK PAN PRZEGRA- TO BĘDZIE MOZNA MÓWIĆ, ŻE SFAŁSZOWANO WYBORY! kAŻDW KŁUMACZENIE BĘDZIE DOBRE, JAK SIE JEST CIENIASEM!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 15:33:13

Na pierwszej fotce co robią ci mężczyźni - oddają mocz, czy olewają autobus?

Autor: , dodany: 2014.11.10, 14:59:36

no właśnie mówimy o niewiadomej przyszłości. a gdzie pracuje teraz?

Autor: , dodany: 2014.11.10, 14:48:18

na pytanie gdzie pracuje Pan Kędzior, można odpowiedzieć, że po pracowitym okresie przedwyborczym, Pan Jarosław będzie pracował od 17 listopada w Urzędzie na stanowisku Burmistrza, choć nie jest to zawód tylko stanowisko, to my mieszkańcy będziemy płacili jedną z wyższych wypłat w Polsce na podobnych stanowiskach, może Pan Kędzior zmieni coś w tej kwestii. Pozdrawiam i apeluję, należy pójść na wybory, a nie później narzekać.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 14:04:43

tyle pan Kedzior obiecuje, czego nie zrobi. A ja pytam za co chce to zrobić? Przecież to o czym mówi i pisze pochłonie ogromne pieniądze! Skąd je weźmie?


Ale Pan Kędzior na spotkaniach mówił skąd weźmie na to pieniądze, zapraszam na spotkania, takie pytania od wyborców padły wielokrotnie.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 13:48:24

- przebudowa centrum miasta
- zagospodarowanie terenów zielonych, parków miejskich
- budowa lub adaptacja wieży widokowej w Osieku
remont amfiteatru
- zagospodarowanie pokusy
- budowa i naprawa nowych dróg lokalnych i chodników

itp., itd....


i najciekawsze oddłużenie gminy



ZA CO? przecież to są ogromne inwestycje.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 13:43:25

tyle pan Kedzior obiecuje, czego nie zrobi. A ja pytam za co chce to zrobić? Przecież to o czym mówi i pisze pochłonie ogromne pieniądze! Skąd je weźmie?

Autor: , dodany: 2014.11.10, 13:39:06

uważam ze burmistrzem powinna zostać P. Jagodzisk nie będąc jeszcze burmistrzem zrobiła już wiele dla gmin . Zastanawiam się dlaczego wszyscy kandydaci omijają takie małe miejscowości jak Marynka Bielawy czy Gleszczonek? czy tam mieszkają ludzie nie mający prawa głosu???

konkretnie co zrobiła dla rozwoju gminy?! była i jeszcze jest jedyną radną powiatową z naszej gminy. I co z tego- wielkie nic.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 13:00:19

O jaki zdziwiony że ceramikę rozbierają a może o pytanie od kogo zaczęto psucie zakładu może pan Gaitowski podpowie na ten temat

Autor: , dodany: 2014.11.10, 12:15:27

Panu Kędziora już dziękujemy.

Ty dziękujesz, ja zapraszam na stanowisko Burmistrza.

Autor: lol , dodany: 2014.11.10, 11:59:54

Panu Kędziora już dziękujemy.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 11:39:18

Panie Jarosławie w tych ostatnich dniach musi być Pan czujny jak Jastrząb, gdyż potężne siły nie koniecznie związane z naszą gmina są przeciwni aby został Pan Naszym Burmistrzem.

Podczas ostatnich wyborów wiele nieprawidłowości ujawniono.

Myślę że jako jedyny przeciwny budowy biogazowni powinien Pan wzmocnić siłą osób zaufanych w lokalach wyborczych aby nie doszło do nieprawidłowości.

Autor: Autor , dodany: 2014.11.10, 10:39:01

Tak pięknie każdy obiecuje i chwali się tym,co już zrobiono.Nikt jednak nie wspomina o tym,co wyszło nie tak.Wspomnieć można chociażby o fundamentach pozostałych po planowanej budowie domu nauczyciela na ul,Jasnej,mury sterczące przy stadionie,a ostatnio najbardziej bulwersująca sprawa:ROZWALENIE CERAMIKI W OSIEKU.Dla kogoś,kto przepracował w tym zakładzie 30 i więcej lat,kto zostawił tam cząstkę siebie,odgłosy rozwalających się murów i warkot maszyn były jak , ,gwożdzie przybijane do trumny.Wierzcie mi,chciało się płakać.To przecież 40 paroletni zakład.W sytuacji gdzie stare,małe cegielnie mają po 100 lat i nadal funkcjonują,ten był jak nowy. Był,bo komuś przeszkadzało,że pracowało tam ponad 100 ludzi,że wyroby produkowane tu były znane na znacznym obszarze naszego kraju.Kto za tym stoi,komu to było na rękę,żeby rozwalać coś,co nie tak dawno zbudowano.To powinno być karygodne., ,ROZWOJ GMINY NASZYM CELEM,,TAK BRZMI HASŁO WYBORCZE P.BURMISTRZ. R O Z W Ó J ? ??

Autor: , dodany: 2014.11.10, 10:33:22

a gdzie obecnie pracuje pan Kędzior?

Autor: , dodany: 2014.11.10, 10:21:19

Tak trzymaj Jaro!!

I przestań wagarować. Weź się do pracy.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 10:19:18

Do
Autor: , dodany: 2014.11.10, 10:13:50

CO TRZEBA ZROBIĆ ABY ŻYŁO NAM SIĘ LEPIEJ W NASZEJ MAŁEJ OJCZYŹNIE


PO PROSTU TRZEBA ZAGŁOSOWAĆ NA Jarosława

Autor: , dodany: 2014.11.10, 10:13:50

NIE WOLNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nie wolno!!!!!!!!!!!!!


Głosować na Ludzi którzy sami do niczego nie doszli, tylko z ramienia PARTYJNEGO, oni nie mają pojęcia o BIZNESIE, jak po prostu zarabia się pieniądze.

Tylko Pan Jarek jest przygotowany do tego aby wyprowadzić NASZĄ GMINĘ Z ZAPAŚCI.

CO TRZEBA ZROBIĆ ABY ŻYŁO NAM SIĘ LEPIEJ W NASZEJ MAŁEJ OJCZYŹNIE

Autor: obserwator , dodany: 2014.11.10, 9:45:14

uważam ze burmistrzem powinna zostać P. Jagodzisk nie będąc jeszcze burmistrzem zrobiła już wiele dla gmin . Zastanawiam się dlaczego wszyscy kandydaci omijają takie małe miejscowości jak Marynka Bielawy czy Gleszczonek? czy tam mieszkają ludzie nie mający prawa głosu???

Autor: , dodany: 2014.11.10, 9:39:07

Pan Jarosław chciał być rozpoznawalny to teraz będzie i to na cały powiat

Autor: , dodany: 2014.11.10, 9:13:35

Pani Bogusia jest chociaż reprezentatywna i na nią zagłosuję, bo obietnic i tak nikt nie spełni.

Autor: nn , dodany: 2014.11.10, 8:57:02

Gdy M wygra wybory to bedzie biogazownia a smród będzie czuć w Wyrzysku zobaczyci a raczej poczujecie ,,,,

Autor: , dodany: 2014.11.10, 8:52:52

Jarosławie! Nie pani Burmistrz decyduje tylko w porozumieniu z radnymi a radni powinni konsultować to ze społeczeństwem i tak to powinno się odbywać a nie jak do tej pory!!!! Życzę sobie aby mnie się ktoś zapytał czy ja chcę mieć to i tamto!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 8:17:14

Burmistrz Bratkowska zapowiada oddanie do sądu Pana J. Kędziora za błędną interpretację wykresu dotyczącego ilości środków z UE uzyskanych przez gminę na 1 mieszkańca. I podaje "prawdziwe" dane i co z nich wynika? Ano to że wcale tak różowo nie wygląda też jesteśmy w końcówce tabeli a np. uzyskane środki na mikroprzedsiębiorstwa (duża szansa na pracę dla młodych)na 1 mieszkańca wyniosły 0 zł (słownie zero złotych) Wstyd kobieto sama za to podaj się do sądu!!!

Autor: a , dodany: 2014.11.10, 8:11:12

Haha,czlowieku twój komentarz mnie rozbawił. W Polanowie "tłumy"? Haha ,już się chyba nie mogli pomieścić w tym autobusie. Zajrzyj do Internetu i zobacz co oznacza slowo tlumy,bo masz jakieś braki edukacyjne. Skatepark? Panie Jarku,kto niby interesuje się takim czymś,chyba pana dzieci i 5 ich kolegów. Pieniądze pójdą w błoto. Nie glosuje na pana i polowa mojej rodziny tez nie.

Autor: ... , dodany: 2014.11.10, 7:43:12

hahaha normalnie mnie to wszystko bawi . śmieszne

Autor: , dodany: 2014.11.10, 7:43:02

Nie będzie żadnej inwestycji, inwestorzy nie mają opłacalności, nie inwestują.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 7:22:31

Do Polanowa bus miał tylko 1,5 km. Tłumy się zebrały i tak może być 16 listopada. Nie ma naród ochoty na eksperymenty i komentowanie opinii Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Opcja tej budowy bardzo realna :(.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 6:49:02

Aż tak populistycznego programu nie widziałam, brak konkretów, i chyba tylko dlatego będzie tylko 4 głosy od jednej rodziny

Autor: , dodany: 2014.11.10, 6:25:37

Straż miejska w sąsiednich gminach istnieje nie! i czy mieszkańcy czują się mniej bezpieczni ? NIE . To po co nam ci panowie co dniami i godzinami sypiają w samochodzie to na rynku. za cmentarzem na starym poligonie przed Piłą ! I czy pan Kędziorek wie ile nas kosztują oraz co za to można zrobić ?!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 2:08:47

Odrazu krtykujecie pomysły, którę mogą okazać się dobrą inwestycją i przydatnym miejscem :D Pan Jarosław To człowiek idealny na burmistrza, jego dobra chęć może stać się lepszym jutro

Autor: , dodany: 2014.11.10, 1:34:16

Myjnia pracuje w układzie zamkniętym niedouczona sieroto !!!

Autor: trololo , dodany: 2014.11.10, 1:29:30

Ale z tą myjnią przy stawku to chyba go pogięło. Już dobrze wiem, gdzie ścieki pójdą...

Autor: , dodany: 2014.11.10, 1:08:44

Może niektórzy byli tak niscy, że ich nie widać lub siedzieli za redaktorem, to też ich nie widać.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 1:07:08

kilkinastu? chyba kilku, naliczylem 5 osob

Autor: , dodany: 2014.11.10, 1:02:24

I DZIADZIUŚ BUGAJSKI !!!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:51:29

TYLKO PANI BOGUSIA !!!

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:45:23

Watpie zeby Pan Kedzior czytał komentarze na tym portalu, to jest czlowiek pracujacy, ma bardzo duzo na glowie, a nie czytac komenatrze na tym portalu, dobranoc hejterzy

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:42:52

te komentarze to chyba sam Kędzior pisze..
nie słodźcie mu tak, bo i tak gówno zrobi, jest po jednych pieniądzach jak ci inni kandydaci. dobranoc.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:34:11

Program to chyba pana kolegi?

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:31:25

Pan Kędzior niezależny, niepartyjny, bez układów, to mi się podoba. Program pana jest ok :)

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:23:16

A tak w ogóle jak to się stało że Pani Bratkowska została Burmistrzem naszej Gminy, może ktoś wie.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:17:34

Mam wielkie uznanie dla ludzi którzy do własnego sukcesu doszli własną pracą, bez wsparcia partyjnego.


Pan Jarosław jest tego przykładem i

dlatego powinien zostać Burmistrzem Nasze Gminy

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:14:56

Fajny pomysł z tym autobusem . Podobają mi się również pomysły pana Kędziora związane z naszą gminą. Super.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:14:36

Pomysł ze strażą miejską naprawdę fajny, w końcu nasze dzieci poczują się bezpiecznie. Panie Jarku, mimo świn podkładanych na Pana przez kandydatow ma Pan moj glos i mojej rodziny. ( 4 głosy na pewno)

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:07:57

Wiarygodny kandydat na burmistrza. Takiego nam trzeba.

Autor: , dodany: 2014.11.10, 0:03:33

Tak trzymaj Jaro!!


Powrót do strony głównej    



www.NaszWyrzysk.pl 2008-2019


Czas: 0.042192 sekund